Kravhåndtering — Få kontroll på anskaffelsesprosessene
Effektiv kravhåndtering er et viktig suksesskriterium for anskaffelser. God kravhåndtering er en kvalitetsbærer for gjennomføring av anskaffelsesprosjekter.
I forbindelse med kostnadsoverskridelser eller forsinkelser i prosjekter blir det ofte pekt på at leverandøren ikke har forstått oppgaven godt nok.
Hva om det er evnen til å samle inn og formidle behovene som er årsaken til problemene?
Hva om det er bestillerkompetansen det svikter på?
Dette white paperet tar for seg et kjerneområde i dette problemkomplekset — kravhåndtering. Hvordan samle og systematisere alle krav, sammenstille kravene til et underlag for leverandører, følge opp og spore endringer og til slutt verifisere at leveransen dekker kravene. White paperet gir deg noen tanker, metoder og verktøy som kan hjelpe deg i dette arbeidet.
White paperet gir deg noen tanker, metoder og verktøy som kan hjelpe deg i dette arbeidet.
Vennligst fyll inn skjemaet under for å få tilgang til kravhåndteringsdokumentet. Du vil motta dokumentet på den oppgitte e‑postadressen. I tillegg vil en lenke for nedlasting bli synlig under skjemaet.